ANDA PELAWAT KE

Monday, December 28, 2009

SeJaRaH auNi BaTRiSYa - 15 oGoS 2007

Auni Batrisya bt Jasidi..Seorang kanak2 yang periang.Auni dilahirkan di Hospital Kluang tepat jam 5 pagi 15 Ogos 2007. Ni gambr2 kenangan semasa dia dilahirkan sehingga umur dia setahun..

Beberape jam selepas auni dilahirkan..

Tido dalam iman..

Si comel tengah tengok ape tu??

nilah buah ati jas dn lin :)

Macam muka mama dia kan..

Ni dengan mama dia..

mama! cicak tu gaduh la!..

bila la nak bg aku makan ni..

kenapa orang yang tengok auni ni masam je..

bulat x mata aku?hehe,meh lawan mata..

mama! nak nenen!..

ni lah gangster kluang!

"mama!dokongkan auni.kerusi ni tinggi sangat la".hai,mana lah suami aku ni.. nak bersanding ke x nak..

ni lah favourite aku.naik je kete wat taik mata.hehe

ayah!auni nak undurkan kete ni..

auni baru nak pandai jalan.

hai..mana lah penonton ni..aku nak wat show ni..

bila auni nak tinggi ni..

bahagian mana yang cute?mulut kan! hehe.."mama! ok x auni pakai skaf ni?

termenung ape tu...

tingginye letak kek.."atuk! angkatkan auni..auni x sampailah"

Siapa punye birthday sebnarnye ni?mama ke auni?

Ni lah kek auni sempena ulang tahun yang pertama.Semoga auni panjang umur dan di murahkan rezeki.TQ mama.TQ ayah..

No comments:

Post a Comment