ANDA PELAWAT KE

Saturday, July 3, 2010

AuNi BeLaJaR BeRSoLeK..

Haha!! jgn terkejut plak ae..tu bukan zombi..tp anak aku auni..hehe.Time ni aku x perasan langsung dia kerjakn bedak mak dia.aku tgah tgok tv sambil2 nak tunggu g keje.si auni ni main dlm bilik.Asalnye main mainan dia..tup! tup! keluar penuh dgn bedak muka dia.Nak aku marah x jadi sebb kelakor giler muka dia.hehe..so aku snap la nak jadikan bahan bukti kat mama dia. (so,skurg2nye dia tau la yg bedak dia habis dkerjakan auni,hehe..).








Ha! yang ni plak ditonyohnye gincu mak dia kat bibir dia..tp bila aku peratikan betul2,sampai dlm2 mulut dia tonyoh! haha..time ni memg depan mata berlaku.mak dia tgah siap2,si auni pegang n buat main.Ingatkan dia sapu olok2 mengadap cermin.bila pusingkn muka je..aduhai! CUN MELECUN!! hehe..dua kali pandang dh mcm Joker citer batman 2..hehe..




No comments:

Post a Comment