ANDA PELAWAT KE

Thursday, January 7, 2010

AuNi BaKaL JaDi KaKaK!!


Ya! inilah berita gembira yang kami terima..saje je nk meluahkan rasa heppy dlm ati aku ni... utk pengetahuan sume... baru2 ni aku br dpt biter yg menggembirakan... ape ye?..hehehhe bln 8 ni aku dpt bb lgik hehehe..bestnyer..auni dh dpt adik.. thanx sayang n syukur pd Illahi atas kurnianya ini. Tp ngandung kali ni lin nmpk mabuk teruk. Sian kt dia..bau tumis2 pening kepala..gosok gigi nk muntah..katanya asik pedih ulu ati jek mcm lapor tp bila nk makan sumenya tak selera dn memualkan..smpai dia penah ckp kalo masuk spital masuk air pon dia sanggup..adoi tak smpai ati tol la tgk dia cmni..masa ngandung auni dlu takde plak mabuk sangat..ntah2 yg dlm perut lin kali ni lelaki kot hehehhe...aku tak kisah boy or girl..yg penting lin n bb sihat...yg lain doakan la mereka sejahtera ye..


Inilah lokasi klinik untuk memeriksa perkembangan baby aku.dulu Auni pun kat sini gak..Klinik Desa Kampung Tengah.Ha! tgok tu,mamanye senyum je..si auninye masam je..hehe..bergambar tegak tu sbenarnya dia silau.matahari baru nak naik.silaulah dia..hehe..cayang auni.








Lin pegang buku rawatan mengandung..Mcm tunjuk Ijazah je kan??hehe










Ha! ni la buktinya..Ni la buku rawatan bakal adik auni tu..Gambar kanan tu plak perbezaan buku auni (kiri) dengan buku adik dia (kanan).mcm besor skit kan.. Biasa lah,tahun baru,perubahan pun mesti ada baru.hehe

Ni gambaran dekat aku amik kat buku rawatan ni..tgok gambar kanan...Ha! ni la buktinya seperti mana yang aku cakap awal2 td.Due date baby ni 1.8.2010.. Auni dulu 15.8.2007.sama2 bulan 8.Dr Fadzilah Kamsah pernah cakap,bln 8 adalah bulan yang terbaik dlm kajiannya.Salah satunya bleh menjadi pemimpin yang baik.InsYaAllah.. K la,doakan lin dan baby sihat..smoga Auni dapat adik boy yang sihat..Amin..:)

TQ SAYANG

1 comment: