ANDA PELAWAT KE

Thursday, January 7, 2010

WaRNa-WaRNi AuNi BaTRiSYa TaHuN BaRu 2010



Auni posing nak g jalan2.tp aku singgah jap g sekolah.time tu ada jualan buku.Nak naik sekolah la katakan..plak tu aku survay mcm guru besar time tu,member2 buat keje,aku datang jenguk2 dgn anak bini..hehe..tp aku x amik gambar plak.ni la auni yang berumur 2tahun 4bulan..dah besor dah anak aku.. x lama lg dapat menantu la.hehe..




















Auni melaram guna cermin mata ayahnya..nak ngurat sape la anak aku ni..Gelak sakan nampak,xtaulah ape yang menggelikan hati dia..hehe,mgkin pas tgok gambar dia pakai cermin mata kot..hehe...

















"Sape bilang gadis melayu x menawan"..hehe..lagu jamal abdillah.Ha!ni lah buktinya,, Ayu lagi cun..hehe..masa ni Auni baru balik dari kedai dgn mama dan nenek dia..balik aku snap gambar dia..baju tu cantik x?nenek dia baru siapkan (jupe kain lebihan masa kemas2),plak tu sedondon dgn mama dia punye,tp mama dia punye dah lusuh..hehe..aku punye...ish! x sesuai lah aku pakai.hehe































Hehe..cantik x fesyen rambut auni..saje tukar pesyen.tp lain sangat la muka dia..Mama dia x suka btul rambut belah tengah ni..hehe.aku tengok pun dah mcm orang lain je.mcm dah besor anak dara..hehe..pastu aku ubah balik.tgok dia asyik pegang rambut dia je..ha yang last tu muka sebenor dia.. Sayang AUNI!!


No comments:

Post a Comment