ANDA PELAWAT KE

Sunday, January 3, 2010

IMBaSaN HaRi RaYa 2008



Seperti biasa setiap pagi raya pengiliran bermaaf2an..Yang lain semua dah lepas,ni aku masukkan gambr aku dan lin je..lin mulakan dulu coz aku nak snap gambar dia..hehe..Tgok tu mak,sedih je..teringatkan sape la gaknye..



Aku punye turn plak.."minta maaf mak,minta maaf pak"..cyg mak,cyg bapak.. Mmuakh!!







Wui!! Ramai tul!! hehe..Pagi raya selepas sesi bermaaf2an..firstime bergambar kat halaman rumah..ni pun idea Abg Man..ok gak! nampak la kemeriahan warna-warni pagi raya.Raya ni 8 family yang menyambut raya pertama di kg..2 yang meriah!Tp kalau semua 11 adik beradik balik,lagi mantop!!Tang tido malam raya tu yang best,hehe..berebut tilam,berebut bantal..sape cepat dia dapat!nak selamat,bawak la toto n bantal sendiri.hehe..dan Gambar aku sefamily dengan ayahanda dan bonda tercinta.



Segan2 plak bapak..tp mana yang dah tau cara bapak x heran,ni la reaksi/stail bapak bila bergambar..hehe.. Lin dan auni x lepaskan peluang bergambr berdua..















Kiri:Gambar Family Abg Man (Jasmani Ahmad)
Kanan:Gambar Family Abg Jamil (Jamil Ahmad)









Kiri:Gambar Family Abg Ali (Juhaili Ahmad)
Kanan:Gambar Family Kak Lia (Norlia Ahmad)









Kiri:Gambar Family Abg Jais (Mat Jais Ahmad)
Kanan:Gambar Family Abg Mahad (Jumahad Ahmad)








Ni gambar Aku sefamily..dan Auni plak dah lentok kepenatan..














Petang raya pertama aku beraya kat muar..dan gambar belah kanan,semasa kitaorang beraya rumah abg sah kat Taman Sri Sulong..tak ingat raya ke berapa.hehe













Selamat Hari Raya! Maaf Zahir dan Batin dari kami sekeluarga..


TAMAT

No comments:

Post a Comment