ANDA PELAWAT KE

Monday, January 4, 2010

IMBaSaN HaRi RaYa 2009



Time ni konvoi beraya umah adik beradik.x ingat raya ke berapa..Ni gambar umah abg jais yang baru,(rumah baru,kete myvi baru..hehe)..gambar ni amik masa dah nak gerak balik..tu yang sibuk siapkan susu anak masing2.hehe..



Tuan rumah busy sampai x sempat nak solat asar..tu yang cepat2 dia amik air semayang kat luar..lin plak dah standby kat kete..bkn pe,si auni dah terbaring menyusu dalam kete.



Nilah tema aku raya tahun ni..coklat.masa ni kitaorang sambut raya pertama kat muar.stay kat umah mak long lin.Auni posing depan kete sebelum nak g beraya..dan kanan, auni aku posingkan atas meja..1..2...senyummm..klik!!



Gambar aku sefamily.."aku ni tinggi ke,sampai terpaksa aku bongkokkan badan.mcm dah automatik la bongkokkn diri"..hehe..ha! ni lah family sebelah lin yang berhari raya pertama di muar..(ramai gak ek!)..tu la makcik dan pakcik sebelah keluarga lin.



Aku sefamily dgn adik (haziq),mak dan ayah mertua..













Jom Beraya!! Lin besar, Lin kecik..hehe..
















Ni gambar adik beradik aku yang balik selepas raya ke-3..rombongan adik-beradik pertama yang berhari raya pertama dah balik rumah mertua masing2. ni rombongan ke dua ke rumah2 pakcik area pt seman.. aku pakai baju biasa je,(mcm x beraya je kan?)tp time ni dah raya ke-3,so x la rasa janggal sangat pakai baju t-shirt beraya.Bergaya sebelah kete aku.Auni tengah bergayut dgn nenek dia.hehe..



Pak Usu menanti tetamu dengan khusyuk..mcm arwah mbah gak.suka duk kat pintu..hehe. Ni gambar auni selepas balik dari beraya umah jiran mak,wak sulatin.













Ha,ni jela gambar family yang bergambar ramai2 masa raya ni.setahu aku group family yang beraya pertama kat sini x bergambar ramai2..buat doa selamat je pagi raya tu (doa selamat untuk abg long)..masa ni ada 3 family + abg jamil yang stay kampung dengan sarah je..hehe..abg jamil pakai kain gombang tu,sebab tu duk belakang kerusi.:)..Bapak plak time ni baru balik marhaban.tengah duk bergambar,Dawam datang nak beraya.nasib baik x join skali.hehe.. Kanan:Gambar Family Kak Lia (Norlia Ahmad)



Tetap cun,tetap macho,tetap cute..Gambar family aku..hehe!! Selamat Hari Raya.Maaf Zahir dan Batin!



Gambar Famili Abg Ali.. Serius..Gelak.. Serius..Gelak.. Hehe.. Warna2 hari raya!

TAMAT

No comments:

Post a Comment