ANDA PELAWAT KE

Friday, January 1, 2010

IMBaSaN HaRi RaYa 2007




Hari Raya Pertama.Ada 6 family je yg berkumpul menyambut raya pertama.Yang lain ikut turn beraya rumah mertua masing2..Tp yang syahdunye.1 adik beradik duk jauh time ni.."Kak Ita"-melanjutkan pelajaran kat UK..Raya kedua aku plak g beraja belah keluarga mertua kat Muar.




Gambar Family Abg Sah (Jumatsah Ahmad)














Kiri: Gambar Famili Abg Ali (Juhaili Ahmad)
Kanan: Gambar Family Abg Long (Jasni Ahmad)








Gambar Family Abang Mahad (Jumahad Ahmad)
Gambar Famili JasLien.. Hehe..Kepala aku tinggi sangat,cian mak kena sengetkan kepala.




Beraya rumah Pak Cik Musnaim..Dan beraya umah Mak Usu.Ha! perhatikan Kak Ros tu,siap terlelap coz byk sgt mkn kueh raya..hehe








Auni time ni baru 2bln..ni lah raya pertama dlm sejarah hidup dia.."Selamat Hari Raya Auni"..hehe







Inilah suasana Kg Parit Othman bila setiap kali nak menyambut raya.dulu pakai pelita..tp dah x larat aku sorang je yang kena uruskan part ni (dah jadi tetap dan berpencen la nampak gayanye),so aku tukar selera.Nak jimatkan tenaga aku gunakan mentol.cubala kira berapa mentol aku pakai wat peganti pelita ni..hehe.. betul aku bg duit raya sama dgn jumlah mentol. 1 mentol 20cen.hehe..




















Ni lah orang2 yang x dengar arahan kerajaan malaysia..hehe.. Jom main Mercun!! Ops! mercun ke bunga api? Hehe.. Main la,main..kerajaan x marah pun main bunga api! hehe





















Inilah antu raya jelmaan! Bulatnye mata! haha!!
post by: abg jamil (Jamil Ahmad)

No comments:

Post a Comment